Een goede afhandeling van een vervelende situatie

Een goede afhandeling van een vervelende situatie

Het afhandelen van de schade bleek lastiger dan ik had verwacht. Mijn auto was alleen WA verzekerd, dus mijn eigen verzekering wilde niets voor mij doen en ik vond het lastig om te bepalen welke stappen in moest nemen om dit goed te regelen. Dus ik was blij toen ik Jijbepaalt.nl had gevonden. Na het eerste telefonisch contact had ik meteen het gevoel dat het goed ging komen. En dat hebben ze helemaal waar gemaakt, want afgelopen week kreeg ik bericht dat de schade volledig vergoed wordt.

Direct na het eerste contact werd de schadeafhandeling meteen in gang gezet. Dezelfde dag nog werden de eerste stappen gezet om de schade zo snel mogelijk af te handelen. Daarna heb ik eigenlijk niet meer hoeven doen dan wat vragen beantwoorden en formulieren invullen. Jijbepaalt heeft alles verder gereged. Een greep uit wat ze allemaal gedaan hebben:

  • Een tijdelijke stallingsplaats geregeld voor het restant van de auto
  • Een schade expert geregeld voor taxatie van de schade en bepaling van de dagwaarde
  • Een opkoper geregeld voor het restant van de auto
  • Contact opgenomen met de politie om de verzekeringsgegevens van de dader te achterhalen
  • Verklaringen van getuigen opgevraagd
  • De schadeclaim ingediend bij de verzekering van de tegenpartij
  • Steeds weer bij de verzekering er achteraan gezeten om mijn zaak snel te behandelen

Gedurende het hele traject was er goede communicatie via telefoon en email. Ik werd regelmatig op de hoogte gehouden van de voortgang en steeds als er belangrijke beslissingen genomen moesten worden, werden mijn opties duidelijk uitgelegd en werd ik gevraagd te bevestigen wat ik wilde doen. Dat gaf mij een gevoel van controle en betrokkenheid.

Ik ben zeer tevreden over de hele afhandeling en het mooiste is natuurlijk dat het mij helemaal niets heeft gekost.
 



jijbepaalt logo

Vraag, probleem of klacht over autoschade, de afhandeling of de reparatie ervan, verzekeraar of je polis?

Stel een vraag

Neem contact op

Postbus 15,
6658 ZG
Beneden-Leeuwen