Ongelukje, foutje en bedankt!

Het schadebedrijf verzekerde mij dat als het weer gerepareerd was ik er helemaal niks meer van zou zien.

Nou 8 langen weken verder was hij dan eindelijk klaar en is mijn man mijn auto gaan halen.

Die schrok eigenlijk meteen omdat hij gelijk zag dat dit niet goed 2s gerepareerd. Het schadebedrijf vond dat dit acceptabel was dus is mijn man een beetje verbouwereerd weer naar huis gegaan.

Toen ik mijn auto zag dacht ik nou mooi niet acceptabel zo kun je een auto die door hun zelf beschadigd is dus niet afleveren.

Ben toen naar een ander bedrijf gereden om hun er een naar te laten kijken en die vonden dit dus ook niet normaal.

Hij heeft mij in contact gebracht met Irene Sommeling van jijbepaalt.nl en zij heeft mij echt super geholpen.

Eerst heeft ze mij geholpen met een brief aan het bedrijf en ze heeft zelf ook wat telefoontjes gepleegd naar het schadebedrijf in kwestie en die gaf toen ook toe dat dit niet goed was en dat ze het nu wel voor mij willen oplossen.

Ik ben Irene echt heel erg dankbaar want weet niet of ze zo goed hun best hadden gedaan als Irene zich er niet mee bemoeid had.

Mijn auto voor de tweede keer weggebracht en ik had er gelukkig nu wel een goed gevoel bij.

Naar meer dan langer dan een week kon ik hem ophalen en wat was ik blij, nu is hij gemaakt zoals ze het de eerste keer al hadden moeten doen.

Dus nogmaals super bedankt Irene voor de moeite die jij heb gedaan ik ben super tevreden.

Anouk Smits



jijbepaalt logo

Vraag, probleem of klacht over je polis, schadeherstel, vaststelling- of afhandeling schadeclaim door verzekeraar?

Stel een vraag

Neem contact op

Bedrijventerrein Hondsgemet
De Aaldor 16-c
4191 PC Geldermalsen